網頁

2013年9月26日 星期四

又一年☆Pane Vino

踏入12點既生日我地都會吹下蠟燭食蛋糕
make a wish~
一食完就瞓 haha

今年小俊買佐Thomas Trillion既蛋糕
整得好靚  又出乎想像咁好味喎

左邊係士多啤梨酥皮
中間係吉士餡   頂層一塊朱古力薄片
佢好在朱古力同吉士都唔太甜   酥皮又脆  真係勁脆架
平時喺電視見到Thomas教整甜品已經覺得佢好勁
如果佢有開班教就好喇

Rosenana - 朱古力波波好靚    靚到唔捨得食
中間係蛋糕 + yogurt cream + 果茸 + 紅桑子cream  層層口感
but呢個蛋糕睇好味過食





正日當日佢偷偷約齊人一齊慶祝
但Irene破壞佐成件事  佢下晝whatsapp我話去唔到  叫我同佢地食得開心啲
haha 後尾比佢地鬧

dinner@ Pane Vino (意大利菜)



小食幾有特色
下面個ham好味   炸魷魚都炸得好脆





下面係佢個signature dish  燒豬脾
味道真係幾好  唔會好鹹&個皮都燒得好香脆

多謝你地十個同我一齊慶祝
人大佐都想簡簡單單咁過    大家聚埋食餐飯已經好滿足


3 則留言:

  1. 木木, 生日快樂啊!!!

    回覆刪除
  2. 呀三木 ~ 補祝妳生日快樂呀 越大越靚女 ~
    好攰呀 妳攰唔攰啫 一齊啦 ~
    頭先食 m 記魚柳包餐 飽到上心口 所以行咗 20 分鐘先番菇場呀 ~
    人大咗真係有慶祝節目都係想靜靜渡過咁架 可能我又懶呢 哈 ~
    小俊買比妳果兩件生日 cake 好靚仔呀 真係望到唔捨得食囉 ~
    十個朋友同妳慶生真係好開心呀 肯定好熱鬧呢 ~~~~

    回覆刪除