網頁

2014年8月11日 星期一

四個月喇(❁´▽`❁)百日宴

豬樣

串串貢樣



sweet樣  我一見到佢笑就好肉緊咁狂錫佢

Q~ 吓..媽mi咩事呀

得戚樣



最近可以氹到佢十點零鍾瞓   我又多啲時間用

希望keep住都係咁就好喇^^  你好我好大家好

20/7 Nicole 100日喇

寫呢篇blog時佢啱啱四個月

真係好快   上個禮拜先有時間去曬番由出世到而家既相出嚟

睇番先覺得佢大個佐好多   以前好黑好瘦  皮膚又唔好

而家雖然都唔係白雪雪   但重佐好多   手瓜仔腳瓜仔都有啲肉

媽mi嗲di見到你健康成長都好開心

但個肚仔上個月開始生佐啲癬   範圍都幾大   醫生話係金錢癬

要搽兩個禮拜藥膏...而家搽佐一個禮拜都未見好轉   紅紅咁..都好擔心

講番百日宴先

整佐個蛋糕   好靚好靚   勁唔捨得切

有我, 小俊, bb同妹子架   哈~

仲有Lily幫我整banner   豪家姐整波波

多謝你地出手幫助先有咁靚既背景同Nicole慶祝

而家啲酒樓連紅雞蛋都懶得整

包住張紅色玻璃紙就算    我都係第一次見


4 則留言:

  1. Nicole,要健健康康,快高長大

    回覆刪除
  2. 原來眨吓眼就已經四個月大嗱,Nicole 個樣生得咁老積!!

    我都係第一次見咁嘅紅雞蛋!!會唔會係唔想染色健康啲呀?

    回覆刪除
    回覆
    1. 祝你一家開心團圓過中秋呀!

      刪除
  3. 王木木,祝妳新年快樂,身體健康,事事如意!

    回覆刪除