網頁

2013年12月18日 星期三

食平啲๑^^๑肉躁菜飯

某日去太興食下午茶order佐個肉燥菜飯+隻蛋

咁就$46定$52

越嚟越唔抵食   份量又少得可憐

自己整肉燥都非常簡單

我諗重點係五香粉    同埋要試味...唔好落太多調味住    會越煮越鹹    

2個人仲要帶埋飯一定唔駛$52

我仲加佐啲榨菜絲落去    爽爽地都好味

菜飯都好簡單    將水既部份改為上湯

用薑起鑊炒下啲菜   水滾落菜   飯熟就食得
再加隻蛋   hehe  我like煎蛋但小俊唔like食蛋

一人一隻佢冇得唔食!!

3 則留言:

  1. 「太興」不嬲都唔平呀!

    無辦法啦,舖租貴,食材來貨又貴,所以我都好少出街食,自己整經濟好多!

    回覆刪除
  2. 燥肉四木..早呀! 今日勁好陽光又洗左2機衫啦
    依家出去食咩都貴~自己買料整最化算
    所以有時出去食野~見某D食物收咁既價錢
    都會諗下..自己整到唔駛叫黎食! 個燥肉好送飯呀
    同埋..上海菜飯我都鐘意食

    回覆刪除
  3. 燥蛋木 早呀 個名好襯妳呀 ~
    妳呢個肉燥飯整得非常之靚仔 我睇相以為妳出去食呀 ~
    妳煮嘢真係好有心機 勁讚 x 1000000000 ~
    小俊都好多嘢唔食咁噃 辛苦妳喇 哈哈 ~
    太興依家又貴又細份 真係唔抵食囉 ~

    回覆刪除