網頁

2013年12月5日 星期四

糖妹♫♥Mon Petit湯包

嗰日買佐包新嘢比隻衰妹試
Mon Petit白汁濃湯 。雞柳+紅蘿蔔
聽個名好似幾好味咁喎

試下佢想唔想食先  haha
妹呀~  想唔想食呀
喵~
但唔係就咁食架....乜都咬





如果食罐罐/零食  
我一定要佢做完指定動作先有得食架
sit + up   佢有時會好心急一次過做晒  haha  好攪笑


第一次食。。。。
冇乜牙既妹子竟然唔係好識食
彈到成面都係白色湯汁都食唔到啲肉
跟住放棄唔食喎
我同小俊望住佢個樣   笑到收唔到聲

跟住唯有餵佢食喇
食得勁快
勁like呀   食完望字我地個樣係好感激好滿足架

好得意呀你~  妹子



8 則留言:

  1. 五行屬木..糖妹你好嗎?
    哎呀哎呀...太可愛啦糖妹! 叻豬原來識sit+up
    哈哈哈哈! 真係好叻呀! 妹妹啋你都傻..最多唔食架
    糖妹真係好乖~餵佢都食晒..=好好好好味啦
    感激+滿足既樣子..實好得得意! 越講越肉緊..想抱糖妹呀!!

    回覆刪除
    回覆
    1. mi姐~ 糖妹妹話佢好好呀 而家瞓緊晏覺^^
      我諗佢比一般異國短毛貓叻卦 之前聽竉物店個女仔講異國好蠢架嘛 但糖妹有時一教就識 所以有時我懷疑佢唔係異國嚟 haha
      你地細個對妹妹太好頂喇 嘿嘿 我聽人講細個要嚴格啲佢先會乖架
      哎yo 我有時真係好肉緊抱住佢架 啲毛又軟個樣又衰 太可愛喇~

      刪除
  2. 我隻仔都超愛飲...我老公叫佢做迷湯呢,haha

    回覆刪除
    回覆
    1. 原來呢隻湯真係好吸引到貓貓架喎, 唔怪得成日賣晒喇

      刪除
  3. 妹子鍾意食,就要大量入貨囉喎

    回覆刪除
    回覆
    1. 之後想買番呢隻味都冇喇...買佐其他味比佢^^

      刪除