網頁

2014年2月25日 星期二

獲益(ゝ∀・)Tiffin茶園lunch

老闆走之前銀行原本想同佢farewell

但佢唔得閒去   益佐我地

記得N年前好like食甜品   甜品當飯食

真係試過全日番工都掛住嗰件cheesecake   一放工就去sogo買當飯食

成日比b媽鬧正餐就話飽   煮得咁辛苦又唔食 bababa

so間唔中會同小俊&同事去君悅Tiffin食甜品消夜buffet

好記得嗰年係2003年   我地仲帶住口罩去食


同banker食飯都影相  haha    因為佢地同阿姐識佐十幾廿年   勁熟   好causal既一餐

Tiffin既lunch質素的確唔錯

salad bar好多選擇而且全部都好新鮮

好多款不同既salad菜   仲有好多nuts同sause揀

同其他buffet差唔多   冷盤比熱葷吸引

佢個自家製三文魚醬, 吞拿魚醬, 新鮮包包, 煙肉卷, 即焗肉批, 三文魚酥皮撻都好好味

每part都有一個廚師專門負責




好多間5,6星酒店都有印度廚師坐陣

呢到啲銅器好靚   不過咖喱就麻麻地吸引  haha

記得好似有咖喱秋葵, 咖喱印度豆, 啲材料唔係平時食開嗰啲    好印度feel

另一邊就放配料    薯仔, 西蘭花, 豆豆, 南瓜等等等   好多選擇




甜品都好多選擇

記得Tiffin最出名綠茶甜品

試佐個綠茶雜莓綠茶tart, crunch cake, 麵包布甸, apple crumble

全部都唔算好甜   好好味   tart好脆  綠茶好香  crunch又好脆  haha

如果唔係同banker食就好喇    可以慢慢試多幾款

呢個banker好攪笑   完全唔介意講自己啲私人事比人知

佢教佐我地好多投資嘢   見我大肚又教佐我將來搵學校既嘢

有時聽下啲有經驗既人講嘢都獲益良多架    自己未經歷過真係唔識

總言之全餐都冇悶場   最like同呢啲banker食嘢   全程齋食就得  hehe





2 則留言:

  1. 大木小木..午安好啦! 今日忙唔忙呀?
    依間我都想試佢地個tea呀~不過lunch都想試..哈哈
    d食物睇上去已經好有水準~用具又靚喎..超賞心悅目
    係呀~我都鐘意同d有教學經驗既人傾計~真係會袋錢入袋
    始終自己識既野有限~聽多d學多d真係好好囉

    回覆刪除