網頁

2014年3月6日 星期四

\(*゚▽゚*)/愛回家

有佐小木之後隔個禮拜都會番媽咪屋企食飯

b媽終於都有時間理下我   煲下湯比我飲 (感動中)

唔係誇架...約朋友  煲劇   近呢兩個月先學識玩candy  而家勁沈迷

有時佢同爸爸為佐快啲打機   求其食快餐就算...服佐佢地

所以之前想約佢都好難





大肚其間我飲得最多就係呢個湯

蕃茄薯仔牛尾   有時會加南瓜   b媽話呢個湯可以補鈣   同事教我加埋洋葱   可以去水腫

touchwood  而家就嚟30週都未有水腫   希望到尾都冇喇  hehe

每次b媽都會叫我欽點餸

其實我都係想清淡為主    多菜少肉

呢排番工好忙都唔得閒煮飯....出街食得多好冇益嘛

難得有住家飯食都係健康啲好!





11 則留言:

  1. 有媽真幸福哦!

    妳媽媽都好潮喎,我都唔識玩,佢就玩到寧願食快餐,哈哈!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀! 回家食飯感覺真係幾幸福 全部餸又係自己鍾意食既~

      係架..有時覺得佢仲潮過我 haha 不過打到唔食飯就....

      刪除
  2. 當年我駝住個女又係成日飲呢個湯,不過係煲豬骨

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢個湯真係補到啲鈣喎 之前我成日抽筋架..而家touch wood少佐

      刪除
  3. 愛回家木..happy friday good morning~大木小木好呀!
    依幾日又凍返啦~記得著多件衫保暖呀!
    哈哈! 係架..我嫁左爸媽既生活又係變得簡單~飲食又好隨意
    我爸媽又係啦..打機, 追劇, 睇戲~依家free到爆
    你依家多左返去..b媽又有時間煮住家飯你食就好啦
    同埋好好餸~其實做囡返去食飯睇得到佢地好著心..真係會好感動

    回覆刪除
    回覆
    1. moody monday power up mimi~ 早呀 今日終於得閒番啲喇 咁先似樣架嘛
      係呀 呢兩日都好寒..又濕喎 想洗下小木啲衫仔都唔得 你都唔好開咁大隻窗比啲濕氣入晒屋喇~
      哈哈..佢地直頭隨意得滯喇 一個禮拜都唔知有冇煮兩日飯 唔健康嘛
      係呀~ 番屋企感覺真係好幸福 佢地又會特登諗同買啲你鍾意食既嘢喎 好窩心呢~

      刪除
  4. 大木小木好呀 哈哈 ~ 叫開妳小木 突然變大木 好搞笑 ~
    有住家飯食就最好啦 b媽又係煮嘢食高手 勁 ~
    蕃茄薯仔湯好味呀 講到好想飲 哈哈 ~
    佢地忙打機同煲劇 真係好忙喎 好細路仔呀 ~

    回覆刪除
    回覆
    1. 之之 哈哈~ 我都好唔慣大木個名呀 好似好大嚿木咁
      我都有幫手煮架 哈~ 讚埋我先得架 佢煮嘢好快手架 乜都話好簡單好快煮好 好攪笑~
      呢個湯真係好好飲 好開胃呢~ 你都叫之媽煲喇
      係..尤其b媽真係好細路仔 總言之而家興乜佢就跟架喇

      刪除
  5. 恭喜你呀,有媽媽的愛心湯水,飲多2啖呀

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝你呀~ 我每次番去都飲兩大碗 又攞走一大樽..又食又拎 哈~

      刪除
  6. 成日有住家飯食, 好幸福呀!!

    回覆刪除